Friday, June 24, 2011

hepi besday 23rd to syamin & mint ! hooorayyyy!

salam..

hai hai hai!

ni nak citer pasal besday la ye..

malam 20 Jun 2011 ( isnin ) kitorang geng dabomb celebrate besday mint & syamin..
hahaha! haku yang suggest pi makan kat situ.
hehe!
kata ngidam. laki mak bz koje..
huhuuu~


kiri : aku, nini, ekin, kucai (tengah)
kanan : ika ( adik fifi) fifi, syamin






syamin and fifi


aku punya : Dubliner's Chicken Chop with Fries n Salad
rm10.00
Milo Blended
rm3.00 (kot la)
*makanan kitorang bf fifi yang blanja!
hahahah!
jimat duit aku.
ngeee~
=P


syamin : nasi goreng bangkok


nini : nasi goreng ayam selasih
(rasa nya la tu name menu dia... tapi ada gak name selasih tu. hehe)


fifi : bihun tomyam

*harga nasi goreng dan noodle bawah rm6.. cheap la kan??


mien (syamin) & mint
"Da Bomb"
( 10 years bff )
=)


besday gurl!


sesi mencalit muka..
nasib kali ni celeb kt restoran.. 
kitorang cover banyak ckit perangai kitorang.
hahahha!!
cer celeb kt padang ke ape ke..
confirm hancorr kek askim tu nanti.. 
huuu~
(--")


muka syamin ni photogedik photogenic tau..
jeles aku!
bila ber-piccy asik memanjang je cantik muke dia..


we're da bomb.
terkecuali adik fifi tu (kanan freehair)
camne bley dapat nama dabomb?
haaaa nanti2 aku citer k.
hhahahaha!!
*teringat zaman skola dulu. heeeee  besh nyaaa!!




jangan salah anggap k. 
besday aku lambat lagi..
biasa laa pangkat 'adik ' harus la menggedik lebey
hahahaha!!





depan Dubliner's Cafe






depan town hall ipoh.
cantik kan? kabus tuuuuuu~
hahahaah!!
caya ke??
*asap rokok kucai..


belakang : mint, nini, ika, ashu
depan : ekin, syamin, mira, fifi




lepas tu kitorang pon balik..


haku ni macam takda mood kan nak citer..
takkk camni..
bila aku nak citer pasal entry ni mesti macam tak sedap hati..
pe hal ahh?
 hmmm



***************************



masa mula-mula sampai aku jumpa someone taw..
aku jumpa ex boyfie aku.
tapi masa form1 dulu laa.
hahahah!!

kira 1st love la.
aku tak caya k cinta 1st love.
 kehkehkeh!

sape ek?
zappa khalid. alar anak sulong mamat khalid tuu.
yang buat citer hantu kak limah balik umah tu laaaaa..
da kawen dah pon zappa tu.. dah 3bulan kot kawen..
hehehee!


bye!





p.s : aku harus memikir kan masa depan aku.. pasal kawen? yup!


2 comments:

  1. heheh! bese la.. skg da ok cikit. nasib la ada tempat aku nk luah perasaan aku ni. hg punya pasal. hehe! tq! =)

    ReplyDelete