Monday, June 13, 2011

mengidammmm~

salam..

hahaha! takbolehblah k title aku harini. hehe!

bukan ape. tadi dok syiookkk google restoran yang best2, tetiba terpandang mende nih.. hehehe! pastu teringin nak pegi mam kat situuu~ hihii! *haku kan ngada2

aku ni sebenarnya  nak cepat. tender tak siap lagi. sok dah kena submit kt putrajaya. rushing gilaa buat keje. tapi masuk ofis tetap lambattt~ hahaaha!


if ada rezeki aku, ingat nak ajak mr.obie makan kat restoran nih..(gaya macam jauh je kan dari umah. padahal senafas je dah sampai. ok. tipu. bukan senafas. hehehe! tapi dekatt la ngeee) harap2 minggu ni mr.obie balik keje 8pm. bley la pecut datang sini :-




pic ihsan dari peraktoday.com



owner orang islam k.
yang penting HALAL




if nak pegi makan dengan mr.obie ni harus laa
kena ada nasi..
baru cukup syarat.
(--")
wuwuwuwuu





 'ciken' chop adalah target aku nak makan kat
Dubliners Cafe
=P



ni pon same jugakkk!!
macam sedapp je kan2?
=)


sayangggg balik la awal.. takmo la o.t tiap2 hari =(
(ini  adalah text aku kat mr.obie tiap2 hari..)
(--")






korang berdoa lah yer tuk aku. 
supaya mr.obie minggu ni takda rajin buat o.t okehh?



aku bukan nya takboleh pegi sorang2. 
tapi mr.obie kau tu manjaa!
if nak pegi mane2 or nak try something yang baru..
wajib ok!
wajib bawak dia..
if tak bawak berperang aku cakap kau!
hah! tak caya?
tak caya lantak kau lah..
mr.obie tu laki aku. bukan laki kau..
so aku lebih taw!
hahahaahahhaah!!!
gurau2 je..
gilaa kau aku nak cakap kasar2 camtu?
tu bukan aku k, huhuu~







korang boleh la klik link kat atas nih. 
hehe!


daaaa~

bye!



p.s : entry nak cepat. ni lahh hasil nya.. hahaha!

No comments:

Post a Comment