Tuesday, June 21, 2011

sukahati aku la!

salam..

entry ni takda kena mengena dengan title atas tuh..

aku ni start semalam dah malas nak update. hehehe! ada citer baru. pasal kenduri lagi, and pasal celeb besday kawan aku.. nanti aku citer k. .


aku ni tengah runsing, antara keinginan atau keperluan.. aku ni nak keinginan, biasa la.. suka ikut kata hati. sampai mr.obie pon cakap "sukahati awak la. saya malas nak cakap banyak. cakap je mesti ada benda nak balas. so, sukahati.."   bila kena sound camtu aku ni harus la sentap. hehe! tapi aku ni buat derkk je.. (berair jugak lah mata aku yang comey ni.. hakhaktuihh!) tetapi keinginan aku mengatasi segalanya. my bad. huu~

korang nak ape eh?  iphone 3g or blackberry torch bold 9700 (keinginan)  or Nokia, S.E (keperluan) ?? keinginan aku ni nak smart phone. hehehe! tapi bajet tetap ah bajet..


aku nak amik iphone 3g 8gb rm599 murah gilaaaa!!!! tapi ada syarat nya... guna line maxis 24month! huhuu~
memang tak ahh kan.. (--")


korang.. aku ni macham mau nanges la. wuwuwuuu~ 


macam tak sedap hati je bila tulis entry ni.. eh bukan.. harini lepas lunch terus aku rasa tak sedap ati - macam rasa benda buruk akan berlaku yang akan buat aku nangis... nape ah?? *tapi dalam otak pikir pasal mr.obie jer. pehal ahh??

ke sebab tekanan perasan keinginan  or sbb malam tadi tak cukup tido- then harini moody sbb penat@ngantuk??

ntahla..

bye!







 

2 comments:

  1. Heh..biasa tu mira kehendak duniawi.sma je ngn aku ni.bru ni terniat nk beli iphone. (planning diam2)tp bila pkir2 balik cm xberfaedah pulak ada hp belambak n updated ni.yg aku heran laki,xde pulak gelabah nk hp canggih bagai.ape yg ada syukur je.kekdg aku pun xpaham dgn diri sendri.klo buleh sume nk beli..aku cuma utk bersyukur apa yg ada.selagi xbersyukur sume benda rsa xckup.ini nasihat tok mu dan diri sendri jugak..peace

    ReplyDelete
  2. hehe! xdala.. aku ni jarang tukar hp. yg rajin tukar hp ob jela pon. tu pon beli hp yg murah2 punya. nokia skrin itam putih. hahah! dia tukar tu pon bila gado besa ngn aku hp dia la jd mangsa... ada yg terbelah 2, ada yg bekecai kena baling n mcm2 laaa. hahaha!!

    yg aku ni nak beli hp merangkap adiah hantaran aku tuk thn depan. tapi aku ni gedik nk beli awal nk pakai awal. kawen nanti polish la balik. hahahaha!!

    ob suh aku decide. aku ni nak hp mahal2, bila pk2 balik cm rugi je. tp bkn slalu.. haha! pastu ni hadiah hntran kot n mmg patut la mahal2 hahaha!!

    tu pon bila aku kawen nt hp 2 elok lagi la kannn.. hek3!

    ReplyDelete