Wednesday, June 15, 2011

lagi, lagi dan lagi..

salam..

hai.. nih aku nak citer pasal kenduri lagi.. bosan kan? hahaah!! tapi takpe la. if bosan jangan bace k. huhuu~ gila kuang asam aku nih! 0_0

kali ni aku attend kenduri kawan ayah aku. kira grand jugak ahh. sebab buat kat Dewan Banquet SUK Perak.






macam biasa. 
citer aku nih kena ada gambo..
hehehe!
here we go


ni lauk aku.





bubur kacang +jagung
tak suke ok.
aku makan 2 sudu jekk~
gilaa.
membazir amalan syaitonirrojimm!
ye adik2, jangan ikut sifat seperti ini yer..
heheheh!!




kali ni aku rase macam pelik sikit taw, 
1st time aku datang wedding camni. hihihihi!
sebabnya..
bila pengantin datang dia terus g makan,
then salam2 tetamu.
aku dok tunggu la dorang nak bersanding..
tapi hareemmmm~
kebas gak ahh pungkoq aku dok tunggu la punya lame

last2 balik tanpa tengok pengantin
gila la dorang nih..
aku nih kan datang snap pic dorang
nak masuk kan dalam belog aku
nak bagi dorang femess!
tapi dorang xnak. xkan nak paksa..
ok. dah melalut
(--")


last - last
pic tuan belog ni lahhh
yang banyak nye ponn!
hahahaah!!
ohh nak muntah?
hmmm ok.
sila kan, sila kannnnn
=)




aku, mak, ayah, qila
awat ayah aku buat muka lagu tu??
penin kot terlebih makan daging kambing
wuwuwuu
(--")



tengok aku, tak abes2 nak bergosip ngn mak aku
hikhikhik!




ini adalah kekasih hatiku di dunia dan akhirat kelak.
=)
* aku taip cmni pon dah sebak. huhuuu~



seswai ke wei aku senyum nampak gigi??
mak aku cakap aku ni tak seswai langsung senyum camtuh
macam tak ikhlas.
take noted!
ok. pendapat mak sendiri paling jujur dari orang laen
betol tak?



dah start dah!
nak mengedikss~



 aku ni bajet artis cun la konon nya
hahahahahampehhh!



 hepi dapat doorgift
eh2 nape aku nampak kuruss haa??
gilaa makan banyak - kurus.
makan cikit - gemok!
haihh! tak paham aku.
wuwuuwuu~
*kerr aku yang perasa-an sendiri?
ok.tutup muke.
>_<





mak aku nak snap pic kat sini.
sebab berkenan dengan bunga merah diaa~
tapi ayah aku xnak - malu katanye..
hahahaha!!



dalam nih ada candy sajee!



aku paling suke pic nih~
hehehe!
yo yo ooo je kan2?
(--")

*





*




*






*




*





*




*





*














nak buat pengakuan nih : 
segala pic dalam entry nih takda 1 pon aku edit k.
muka aku skarang dah kurang gilaaa jerawat yang 
dan dorang dah xnak or susah nak datang berkampung kat muke aku lagi!
heheheh!!
tapi bekas2 tu ada laaa
take a time maaa~

syukur alhamdulillah
=)


tQ

to
Dalacin - t
^ __ ^



ok.
bye!





p.s : if korang nak aku review pasal dalacin - t ni okeh jerr.. hehehe!! bagitaw k.









2 comments:

  1. salam... hye KKM.. i nk tye about dalacin T.. i br guna,, 3hari.. byk jerawat besar naik la.. kesan sementare ke niyh? hmm.. u guna kesan dlm bp mgu ek? mmg elok ke? story ckit kt i cmne u gune bleh?

    ReplyDelete
  2. wasalam.. hai! i da gune dalacin t dah 3bulan lebih dah.. alhamdulillah dah xda jerawat besar2 tumbuh.. dalacin t ni bekesan dalam 2-3minggu camtu.. mula2 pakai muka memang dah tumbuh jerawat 3-4ketul.. tapi lepas jerawat tu dah mengecut, ada jugak jerawat tumbuh lagi.. tapi seketul dua je.. skrag ni dah kurang pakai sbb dah xda jerawat. tapi bila terasa jerawat nak tumbuh terus dap dalacin cepat..

    dalacin ni kena guna 2x sehari kan.. tapi masa muka berjarawat mira guna 3-4x jugak laa dalam sehari.. macam setiap kali nak pakai mekap or bedak mira dap dalacin kat tempat2 berjerawat.. 1st 2nd month gune habis dah 2botol.. yang ni botol ke3 x abes lagi.. sebab dah jarang gilaa guna.. jerawat pon xtumbuh.. selalu bila piyed, jgn ckp la kann.. jerawat mmg wajib tumbuh.. tapi dah 2x piyed = 2bln jerawat dah xtumbuh.. sampai la harini syukur Alhamdulillah=)

    ReplyDelete