Wednesday, June 22, 2011

Along Razlin & Kak Nadia Wedding at Town Hall Ipoh - Part 2

salam..

hai sejak bila aku ada janji nak buat entry wedding Along & Kak Nadia sampai ber - part-part nih?! hahaha! aku pon tak tau.. ahhh gasakk la yerr.. hehe!

Sabtu - 18 Jun 2011

aku dengan kawan aku ni di tugas kan jadi penyambut tetamu merangkap pemberi doorgift.. tapi di sebab  syamin a.k.a kawan aku a.k.a adik along ni - lambat sampai dewan so diberikan kepada orang laen. bhahaha! abis kitorang kena bancuh dengan mejar Roslan a.k.a abah syamin.. Dah tu kitorang pegi dewan sama2. dah sorang lambat maknanya semua la lambat.. huhuu (--')



jom lah layan gambar.
kali tak banyak gambar, sebab mem-bz-kan diri buat koje.
hehehe!
here we go~

Town Hall Ipoh


mekap- butik mengantin SinarSeri Persona


fifi, ekin, nini
(3 daripada 6 bff. kawan dari skola kott)


pengantin dah sampai..


hebat pelamin dorang nih!






baru buat keje sikit.. dah aku ngadu laparrrr~
hehehe! jum makan jum!

kiri : hati ayam + rendang tok + pecal + ayam panggang ( kot la) + air asam


aku g kenduri harus lah ada pic camnih. hihihi!


nabila pon kawan skola dulu. heheh!


lepas makan2 sesi ber - piccy dengan pengantin
wajib ok!








fifi - nini


time nih aku dah tak larat nak posing bagai.
aku tolong snap jerr huhuu~
konon penat sangatlah. 
padahal tensen dengan mr.obie korang. 
huh! 
T______________T


cantik dorang nih..
kan kann?


before balik singgah minum2 kat oldtown


fifi ni.. aku cakap kat dia.
kkm : wei cara ko pakai shawl camni kn nampak mcm baby la..
fifi : camne weh? bia btol? tapi comel kan??
kkm : hahahaha!! comel2. ok jer. alaaa mcm baby yang pakai topi ropol2 tu la..hahaha!
fifi : cittt! kurang asam btol la ko nih mira! hahahaha!!

lebih kurang macam ni :-

 pic from google

 pic from google

 pic from google


*hehehe! same kan2??  hahahaha!!


bye!





p.s : kenape yer.. bila dekat2 nak kawen nih, rajin bergado??  nak dekat ke kawen da ke? yang pasti bukan tahun ni..hehehe!







2 comments:

  1. ehhh town hall ipoh tu,view luar dia cantik giler kan..dlm cm hall biasa je=p

    nnt kenduri mu wat situ la.
    umah pn xpyah nk bersih2 dh.

    ReplyDelete
  2. wah..kawan aku kawen..semoga berbahagia sepanjang hayat...:)

    ReplyDelete