Monday, May 16, 2011

wedding zarin (cousin) & ain at presint 16 putrajaya

salam..


perrgghhh.. kemain panjang tajuk entry aku harini.
sabtu 7 Mei 2011
 ni citer da basi yerr..harini baru gedik nak post.  i bz ok. huuu.. 
khalifa zarin ni cousin male aku. mak dia - maklong-kakak ayah aku.
ayah aku anak number 2 dari 7beradik. (saje nak bgtau)

oke. taknak citer banyak. masa dah suntuk.
(takda idea sebenarnya. huuu)

kitorang singgah dulu kat RnR Tapah breakfast
*angah gue

*ibu ishamina@kakak




* mak gue



*dah sampai presint 16
gile cepat da sampai putrajaya. ehh bukan ape. banyak sangatttt gambar.
karang aku tempek banyak2 korang menyampah lak kann???



*my maklong yg sportingggg


*pasangan pengantin lame - maklong n paklong



sekarang tiba la masa aku mengedik dengan angah aku. 
ber-cam-whore.
nasib baik ktorang sampai awal.
bley la bergambar sakan dengan pelamin
bukan nak kata amik berkat. hehehe!!
tapi aku memang camtu. kadang2 tak suke tau g kenduri dengan mr.obie.
sebabnyaaaaa dia asik nak balik cepat jeee
pastu malu nak snap pic aku..
mencik tau!!


*time ni angah jatuh kan bunga telur kt sebelah dia. gelabah kott dia.
hahahahahaa!!!( gelak setan)



*pura2 macam tiada ape yg berlaku. ngeh2!


kiri : atul, mira, hanis


* zati. cousin. bulan 12 ni dia lak kawen. sebaya aku kottt.
jeles dia nak kawen dulu.. wuwuwuuuu~
mr.obie : saya nak kawennnn!!
*gatal (--")



ni hanya guna camera samsung pL151 je kotttt  *gaya belagak





**



dah penat bersanding ber-camwhore, mai la kita makannn!!

*sikit je kan nasi aku (--")



ini adalah lakonan semata2. nampak nau aku ni pelahap laparrr  (--")




abai kan manusia disebelah ok.



ouhhh sago gula melaka sangat sedappp...
nak tengok tahap kesedapan nya??







amik kauuu!!! aku tambah lagi 3mangkuk.
habes okehhh!



perot da kenyangg.. pengantin tak sampai2 lagi. so merayap la g cuci mate bakar lemak.

jum3!


 dewan presint 16
*reply text fahrinahmad  mr.obie =)



kiri ; paknjang(adik ayh ku) pakcik(adik ipar), ayah aku




my lovely ayah n mak.
aku ikut muke sape?
cer teka, cer teka. hahahaah!!!




isha wit ayah nyerrr






qila my youngest sis.






...............................................................................................................


korang mesti tak sabar nak tengok pengantin kan??
korang mesti muntah hijau tengok muke aku kan??
fine!
amik la pengantin kau tuh!

haaaa xtra large aku bagi!
hahaha!!! ni penganti lame k
pengantin baru....


tadaaaaaaaaaaaaa


khalifa zarin & fadillah ain



cute kan dowang??


tema dowang wane grey kott! hee aku sukeee!


time ni ada orang bersilat











benda yang berjaya di curi kumpul~

*dalam tupperware tu dodol kott. haha!





SELAMAT PENGANTIN BARU
semoga hidup bahagia, di kurniakan anak yang ramai dan kekal hingga akhir hayat
amin.....



********


lepas abes kenduri, kitorang 1family. jalan2 lak putrajaya....

macam biasa la weii... berfotogedikssss. layannnn je la yerr..



ni getik ok bukan gedik.
menyampah aku tgk muke aku dlm nih huh!!



we want to cemolot   kissing!
 

tuk pengetahuan korang, aku adalah model tudung  butik hajaba.
* ok. tipu. berangan sajer.



cantikkk nyaaa aku pemandangann




sebenarnya aku taktau apekah motif aku berkelakuan begini (--")
if mr.obie ada, mati aku kena kutuk kaw2 punyaaa~
T_______________T




bye!





p.s : malas nak citer panjang2. xda idea kot.

p.s : gaya penulisan tunggang langgang, ntah pahpe je kan.. mencik!! =(

p.s : ada 45 gambar kesemuanya.. xcaya? harusss la caya... xcaya lg?? hah kira sendirik laaa. huh!





2 comments:

  1. superb gediks la u yang oii (--")tp tetap angah lg cantik..ngehhh..ngehhh

    ReplyDelete
  2. i memang dari dulu gedix bergambar. hahaha!!

    hoho! ok. lepas ni xnak review pasal angah dah. huh!
    =((

    ReplyDelete