Tuesday, May 10, 2011

THOR movie

salam.. hii~

ok nak cerita pasal THOR ni haa. semalam aku tengok Movie Thor ni kat GSC Ipoh Parade.
Menyampah taw semalam. kelam kabut nak gsc. ni semua mr.obie punya pasal. huh!

cer citer cer citerr.. hahah!! (tak boley blah)

kitorang nih dah beli tiket hari ahad haritu. GSC-Thor- 9.40p.m. pelan kitorang nak pegi naik moto je. macam leceh la nak naik kete, nak cari parking lagi kn. so, aku kua umah 8p.m nak g amik fahrinahmad Mr.obie. 15minit camtuh aku pon sampai la umah dia (perlu ke nak bgtaw detail2 nih? huhuu) dok godek2 almari cari baju, borak2, gelak2 tup2 da kul 8.50p.m. okeh aku rilek lagi. dari umah aku n mr.obie tak jauh pon nak g town. hehehe!! tetiba mr.obie tu taknak pulak naik moto, nak naik kete. aku nak start moody da nih (aku kan gedik manja) hahaha!! haisshh kalo aku taw dia nak naik kete tak payah aku bersusah payah bwk moto. hee aku bukan suke bawak moto malam2 nih. takotttt~ hehe!

haaa ni part yang aku betol2 tak suke ok! kete mr.obie tu kan baru tukar minyak hitam. dia suruh kawan dia tolong tukarkan. BF kau tu kan sentiasa bz! mencik2! =(  if aku text dia time keje huiihh jenuh la nak tunggu dia reply. except la if text kau tu penting giler bagi dia kompem dia reply dan2 tu jugak ah.. and aku ni ngengada kan kadang2 tuh buat la konon2 penting. tapi dia taw aku ni camne. taknak layan jugak text aku wuwuwuu ='(

back to da story k. kawan dia ni tukar la minyak hitam yang murah.. dalam rm50.++ camtu la. lepas tukar tu bila drive ada dengar bunyi yang tak menyenangkan taik telinga dia.. (dah murah kan, if minyak itam tu mahal ofcoz la xda bunyi. kot la. aku pon taktau hehehe!) pungpangpungpang dah anta repair n dah takda bunyi tu lagi.. buat nya semalam pegi parade naik kete kan, n kete tu bunyi. tapi alahaiiii bunyi nya korang takkan dengar punya. dia kene dengar betol2 baru dapat tangkap bunyi yang membuatkan aku n mr.obie moodyyy. huh! korang jangan eh kutuk2 mr.obie aku. dia memang camni. alert dengan barang2 dia tmasuk aku. TAPI aku bukan barang okeh! huu~ aku citer ni pon sebab nak beradu ngadu ngan korang lah. hihiihii!  ok. sepanjang perjalanan dari umah nak pegi parade kitorang banyak diam ok. ibarat takda orang dalam kete. hah camtula. aku pon tak tau nape aku macam berat mulut je nak borak. yela moody kan. nanti cakap cikit, dia sentap, cakap cikit je aku berair mate. comelkan getikkan camtu hehehe!!

dah sampai tu dalam 9.10p.m, obie ni parking depan parade. dia taknak park kat dalam sebab kena bayar. ok takpe la camtu. lgpon aku ni xda syiling dah nak bayor. kalo pasal parking2 nih duit aku la yang melaborrr. tapi aku tak kisah pon. janji bawak aku jenjalan. ngeh3! kua je kete obie ni dah tercari2 hp dia. aku pon try la call. call2 tutt tutt ada tapi hp nya tak da.. dengan mengunakan kuasa thor veto nya dia pon ajak aku balik umah dia nak amik hp. FINE. kita balik umah awak kita amik hp awak ye sayangggggggg...... gggrrrrrrrrr tensen aku nih haaa~ terBAKO je ati ni. dalam otak duk ingat thor. sempat ke x sempat nih. pulak dah mr.obie ni kan kete dia minyak full tank la kot sebab dia balik ikut jalan jauhhhh........... heeeee sabor jela! sudahnya sampai umah dia 9.30pm. (time ni aku asik tengok2 jam je kot huu)

time ni aku da taknak nak panass2 ati lagi, aku lekkk jela. takda harapan nak tengok starting Thor ni.. tapi aku stilleto still diam je. tak mau cakap banyak. mr.obie ni tau la aku da bagi hint2 cenggitu, dia pon buat la keputusan yang terbaik dari ladang lah kan. kita g naik moto ye. bley pecut2. dah lambat dah nih. aku pon 'oke2'  muke tarak senyum la weh. memang laju gile dia bawak. merenjan vs aku. wuwuuuu! caya ke xcaya, kurang 10min ktorang sampai. wuhuuuu~ so miss la dalam 10min tayangan.. uwaaa rugi2. huuu~


ni aku nak selit gambar2 MR.OBIE aku ngeh3!


























mr.obie. hahahaha!!
obie ensem lagii lahhh ecececeeehh

thor : i will find u
girl : i want cemolot with u
kah kah kah!

allfather : u're the gudboy thor
thor : but u're a dumb allfaher!!


* okey dialog diatas adalah rekaan semata2 dan ia telah diubah suai
mengikut pengarah belog ini. hehehehe!!

review : hmm aku malas la nak citer balik. korang pon mesti punya dah tengok. aku dengan Mr.obie ni jenis bangsa ketinggalan zaman. haha!! bukan ape. mcm tak syiokk la nak tengok time cinema tu crowded sangat kannn..(cover line) hihiii~  tapi citer nih besh gile kot. aku yang tengok ni pon asik cakap "waaaaaa" "fuyoohhh" " hee besh nye jadi dia" "cepat terbang cepat!" "eh sempat ke dia terbang ni paa?" sampai mr.obie ni nak tutup mulut aku kot suh aku diam. hahaha!! itu semua tindakan refleks ok. secara tak sengaja. nasib depan belakang, kanan aku xda orang. belah kiri aku ada la orang hehehe!!! THOR memang besttttttt gilerrrrrr!!!







last but not least ...........................




* malam semalam. muka ada senyum tak sabar g tengok THOR.. (b4 moody)


bye !





p.s : lepas ni banyak woh movie yang besh2! fast n furious 5 tak tengok lagi, Nur Kasih, Pirates of the Caribbean : on stranger tides, Kungfu Panda : the Kaboom of Doom.. haaa banyak lagi kottt!

p.s : aku post ni 6.30pm kot. tak balik opis pon lg tawww~






2 comments:

  1. mira..fast n furious 5 awesome..best giler..must tonton..!!!

    ReplyDelete
  2. thinkingaboutme : weiii lini, x aci la hg da tgok awal2. aku ni baru je lepas tgk thor kot, hg da tgk fast 5, wuwuuuu~ tula.. tgk trailer pon mcm gempak je kn, hehe!! nak g tgk la!

    ReplyDelete