Friday, May 20, 2011

Ter - terbangggggg

salam.

hadir nya aku disini hanya tuk kembali berblogging.... kehkehkeh! geli akuuu~~ auuwwww..

aku ni da lame tak update citer2 baru kan2.. bukan ape. aku xda idea sebok k. sebok ngan keroje2 di opis. alarr lagi pon if aku update pon macam la korang nak bace blog  aku yang ntah pahpe ni. hahahah!

ni citer semalam khamis 19.5.2011 (ada tarikh gituuu haha!)

pada suatu petang yg mendung~ ada seorang gadis yang cantik lagi comel duduk ber-seorangan di dalam ofis nya.. beliau sedang tekun melayan fb-nya kerja -kerja-nya yang berlambak2 di atas meja-nya (heiiii bape banyak 'nya' daaaaa) huhuuu~ aku benci la camni weiii!! aku tak reti bermadah-helah camni.(--")

ok. straight to da pointer.

semalam aku duk syiok buat kerja, tetiba ada sorang sales girl ni datang. aku memang taw dia nak datang. sebab-nya bos no.2 aku ni ada beli buku disney - encyclopedia  tuk anak dia. hahahaah!! (taw nape aku gelak? rase macam lawakk tetiba. ke aku sorang je rasa lawak?? wuwuuu) alahhh yang biasa bila jual tu mesti harga rm29.90 tuuu.. tak pon ada gak yang jual urut2 elektronik, yang harga 29.90 tu. bos aku order hari isnin-sebab sales girl  datang hari isnin. and delivery nya antara hari khamis and jumaat. so, semalam sales girl tu datang dia nak bagi buku.

elok2 je dia dah bagi buku tu kat aku, then dia tunjuk 1 kotak ni kat aku. dalam hati 'oke aku taknak beli, bajet mira bajetttt!!'



apekah di dalam nyaa??
jom bukak jom!
*ni kes malas nak citer panjang2 dah niii  >.<








ni cover dia yang sebenar

jeng!jeng!jeng!!

*




*





*









*








*











*







*









*









*






*










da bosan ke asik scroll ajewww
kehkehkehkehh!











*





















*














*
















*












*











*











*










*






ok. aku da penat nak scroll camni huu
T____T




*












*
















*













taddaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!






wahhhhhhhh set jam kottt!!!!
*mase aku tengok ni aku da lupa pasal bajet.
mate dah bersinar2..
purse pon dah bunyi : kacingggg! kacinggg!! (bunyi duit hahaha)
ngeh3!




if korang tengok muke sales girl tu, muke dia happyy jeee..

konon nya dia ingat aku ni nak beli la kot.

yelaaa. gaya aku mcm nak beli je kan??

dah try pakai bagai kan??

tak dapekk la woiiiii!

lakonan semata2 sajeee

hhahahahaha!!!
(gelak setan)





jom kita tengok jom ape yang besttt nya kan?!

jam ni buatan japan. QUARTZ
alahhhh korang nihhh. cer tengok jam dinding kat umah korang
mesti ada tulis quartz ni, tak pon sape2 yang pakai jam cap japan mesti ada.



ori ke tak ori ehhh? aku pon taktau.
tapi tengok la ada tulis stainless steel, water resistant.
setahu aku yang tak berapa tau la kan..
if. ok. if ada tulis cenggitu, original..
sebab yang tak ori xdanya nak stainless steel bagai kan2..
*kuku aku besorkan cantikkan? hehe!





jam ni yang bestt nya. tali and 'bulat2' tu bley tukar2.
(aku taktau okeh nak panggil ape menatang 'bulat2' tu. hahaha!!)










contoh :-
(ecececehhhh ada contoh lagi tuuu)
0_0

gambar ni kene kecik (--")
sila lihat jamban tu saje k.
jangan nak kata tangan tu banyak bulus2 ke,
eeeee panjang nya bulus diaaaa!
or
hitam nya tangan.kehkehkeh!

jangan ok!

aku hempukkk sekor2 sorang2 nanti haaa!!!
mak dah mara ni nyah. u jangan yeee.. aaauuuww! hahaah!!!
emo sudaaa (--")
yelaa tangan aku hitam sebab aku g keje naik moto kot~
fahrinahmad  vs aku
standard la tangan hitam legam!
heeee mencik3! ='(
losyen aku 1bulan dah habes. taknak beli lagi..
sebabnyaaa
nak beli losyen vaselin haruss la tunggu mr.obie yang belikan.
hahaaha! getik ok getik!




sambung balik.

jam B.U.M u.s.a tu ori yee..
ihsan  hadiah dari angah ku yang lawa baikhati.
(padahal mintak paksa suruh bagi hehehe)
T___________________T




jom tengok gambar lagi k.
haa tengok! bulat2 tu tukar kaler laen...
















..................................................................................................................
korang...
aku nak buat pengakuan niii..
hmmmm..
tak sampai hati sebenarnyaa.....
ok lah..





disini bersaksi kan computer, printer dan A4 paper yang  berselerakan tersusun. dengan ini saya mengaku bahawasanya saya telah terbeli jam tersebut.. ttteeeeeetttttt!!!! hahahahaah!! see! see! aku ni bukan bolehh. if ada benda yang berkenan terus grabbbbb it!! hahah!! tapi mr.obie taktau ponn..  aku kan jenis suke bercerita kat dia. tapi pasal benda2 yang membazir ni aku tak citer la.. karang aku yang sentap balik. pastu nyesal beli.. memang pon aku nyesal beli. hahaha!! lepas sales girl tu balik, aku terus terdiam. ehh aku ni kene pukau ke (taknak ngaku salah sendiri) hahah!! jam tu murah jer ponnnn. RM35 sahaja! tapi bila da bajet rm35 tuk blanja bulan minggu nih - jadi mahal kotttt! over bajet! huhuhuuu~  ter-terbanggg melayangg sudaaa $$ aku.....alihh2 aku tak dapat la nak meronggeng malam2 minggu ni. wuwuwuuu ='(


korang mesti : ehh tipu la tak bagitau obie. tak kan dating semalam nanti dia tak pasan?? hahaha!! weii aku ni kan bijak pandai. jam yang aku beli ni aku bagi kat adik aku-qila. so dia la yang pakai.. bijak x aku? pandai x? hahahahah!! ok. aku tipu. aku terpaksa bagi kat qila sebab dia paksa aku. huu~ biasa la kitorang memang bangsa paksa2. hehehe! aku ni bukan takot  ngn adik sendiri. tapi kesian sebab dia buat muke sedehh (takboleblah) and aku sebagai kakak yang kedekut sporting gilaaa, yang baikhati dan pemurahhhh  dengan berathati bagi la kat dia. budak skola manade duit nak beli jam mahal camni. btol tak?? ekekeke =P. tapi bagi dengan berathati kira terpaksa gak la kan.. hahahaha!!!! lagipon aku da pesan kat qila. nanti aku nak pakai gak jam tu. kita pakai share2 ye. hahaha!!




ni buku bos aku beli





buku ni 3in1
kiranya ada nature earth animals
sales girls tu cakap : if beli kat luar tak dapat harga ni (rm29.90 la)
dia cakap lagi, kat luar buku ni jual asing2. takda jual 3in1.
ehhh korang paham tak ayat aku?
aku ni nak balik cepat. da laporr tu ayat macam hareemmm je huuuu


korang cer try tengok kat MPH ke. dulu aku ada gak terpandang buku camni
kat mph. bapak mahal!!
rm80.++ kot.
ehh tak tau la buku jenis yang same. ke aku tengok buku laen hahaha!!!





































aku rinduuuuuu sama dia~


ngeh!ngeh!ngeh!
nampak tak jerawat comel kat dagu tuu
heeee down gilaaaa aku taw!

* baru aku pasan, selama ni aku jarang letak pic mr.obie aku korang kan hahaha!!!
selalu citer je pasal dia..
heheh!! i malu nak tayanggg @_@





bye!







p.s : lepas ni try update mr. obie kat saloon tu yerr.. doa2 kan la aku ni rajin. haku kan pemalasss~

p.s : aku kan suke tulis fahrinahmad kan.. sebab aku suke gilaaa kat dia kot. mr.obie pon jeles ngn F.A aku tuh. hahaha!!!










No comments:

Post a Comment