Wednesday, May 11, 2011

tensionnn~

salam.

hurmm macam takda mood nak update panjang2. tapi nak citer jugak. hihihii =P

malam semalam (selasa) dapat mesej dari mr.obie

mr.obie : saya tgh penin la.
kkm : nape? penat eh?
mr.obie : bukan.. kete repair 1600
kkm : bia btol?? tipu kot syg.
mr.obie : btol, saya da tgk pe osak.. sbb myk itam.. rajan xtipu. bile tgk, pehhh! sbb myk itam salah, jd teruk! penin2 =(
kkm : hmmmmm, banyak 2. 1600 bley kita g holiday ke sopin'2 tuk saya ke =(
mr.obie : 2 je dia ingat =(
kkm : =(



*kkm (kisahkasihmira)
*rajan - mekanik perodua. tapi dia part time repair kete orang
 * mr.obie ni if dia senang pening, sebab keje dia penat sangat. yela dia sorang je chef kat cafe kolej Taj.

haritu kan ada citer yang kitorang nak pegi tengok THOR then kete dia ada bunyi kan. hah tak taw citer cer klik sini hehehe!  lepas semalam lepas mr.obie balik keje dia terus anta kete kat rumah rajan. lepas tu dia mesej aku.. hurmmmmm..

weii rm1600 banyak tuhhhh~  kitorang bukan orang kaya. gaji dia bukan 3k-4k. dok ipoh je kot. 1600 tu bley bayor ape kau tau? meh aku nak list kan : kete, umah (2bulan) balance belanja aku makan. hahaha!!! betol weh.di sebabkan minyak hitam rm50 abes rosak sistem pencernaan enjin kete mr.obie. rajan tu cakap minyak hitam yang mr.obie ni gune jenis yang kasar. mr.obie ni xtau dowh. yela dia kan suruh kawan dia yang tolong tukarkan. if mr.obie ni pegi sendiri mesti punya dia amik yang mahal & bagus punya kot. kira berbaloi la laburr kan duit 2 3ratus tuk minyak hitam daripada beli minyak hitam yang murah then osak, and kau kena lebur kan duit sampai beribu riban!! *nanges - tak bley terima mr.obie akan menghabis kan duit dia semata2 kerna kete, bukan kerna aku wuwuwuuuu ='((


jum tengok awek mr.obie :

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

.
.

.










*sebelah kete tu fahrinahmad vs aku. haha!





* sebab kan kau neo, laki BF aku pening. huh!
majuk! taknak bawak kau pegi jalan2 dah wuwuu *nangess


bye!





p.s : thanks to alyn sebab ajar camne nak buat link. hahaha!! aku tak reti doe (--")

p.s : mr.obie yang tensen aku yang emo lebey.. huuuu

No comments:

Post a Comment