Monday, July 25, 2011

Perempuan Zaman Sekarang TAK BOLEH dipercayaii..??

salam. 

betol ke perempuan sekarang takboleh dipercayai??
ni pada pendapat mr.obie la..

camni citer dia..
hari sabtu baru ni dia cuti.. hooreeeyyyyy!!!!
tapi tak pegi dating mane2 pon..
mr.obie kau tu nak lepak umah. nak rest katanya...
T____T


kes 1 :
kitorang borak borak.
mr.obie citer.. da banyak kali da benda ni jadi.. dalam  2-3 kali gak laa..
mr.obie ni selalu la isi minyak kat petronas medan gopeng, ipoh je ok (--")
dia citer ada sorang perempuan ni, bertudung, selalu mintak no. hp dia. ok aku dengar je, terus aku bengang!
aku kenal budak perempuan tu sebab aku pon selalu isi minyak kt situ tuk fahrinahmad (vs) aku tu =P
muka budak perempuan tu nampak baik. tapi jenis gedik sikit bila nampak laki. ok ni pandangan aku before mr.obie citer kat aku. tapi rupa nya betol la kan.. gatal!
perempuan mintak num kat laki? agak2 la wei.. kalau dah sekali mintak tu laki tak bagi tak payah la nak mintak banyak2 kali.. nampak sangat kau tu murah kot. ke nak jual body?? sangap ehh?? sampai kan mr.obie dah malas nak layan, mr.obie kau bagi num hp opah dia. hahahaha!! tak agak2 la dia ni.. bagi jela num aku, boleh aku jual dia kat bapak ayam! haaa kejam x aku ?
memang patut pon perempuan camtu kena jual kan! hiirrrggghhhhh!!

mr.obie ni terpaksa bagi bagi num opah nya sebab setiap kali nak pegi isi minyak, perempuan tu mesti mintak num hp. aku ni tak tau la perempuan tu jenis ape.. yelaa.. banyak kali kot kitorang pegi kt petronas tu. aku yang keluar pegi bayar kat cashier. and perempuan tu pon ada jugak. dia nampak aku. dia nampak aku ngn mr.obie kau.. tak kan la kau tak paham2 lagi.. ker nak aku cakap kat kau yang mr.obie ni tunangan orang, camtu?? atau kau ni jenis tak kisah, bf orang ke laki orang ke, semua kau nk rembat?? tapi sebelum tuh meh sini aku rembat muke kau sampai hancur.. nak? nak tak??
kot yer pon muka mr.obie tu nampak macam playboy, tapi kita yang perempuan ni nak ke ngorat laki playboy? memang tak la kannn...

nape aku cakap muke mr.bie macam playboy?? sebab dulu aku pon ingat dia playboy.. hahaha!! aku pon dulu saje nak try couple dengan budak playboy.. hahahaha!!! tapi aku silap. mr.obie kau bukan players.. aku dulu ye players..hahaha!!!  tu citer dahulu kala k.. hehehe!

entry ni sebenarnya bukan hape.. haku ni sakit hati. tadi aku saje p petronas tapi budak perempuan tu takda. selamat la dia kan.. aku ni bukan nak serang bagai.. juz nak bagi nasihat je kat dia.. nasihat sampai dia sentap aku nak bagi.. hahaha!!

sape sape duk ipoh area medan gopeng korang boleh la tolong aku sound itu budak k! hahaah!! tak pon korang pegi kat muka dia pastu sepak dia, pastu korang lajulaju lari pegi stat kete/moto pastu blahh.. hahaha!! tQ k..  =p
ciri - ciri : pendek, kecik kurus, pakai tudung, suka usha2 orang, kulit cerah sikit..


kes 2 :

ni citer dah lame gilaa..
tahun ni jugak laa.. ada 1 malam ni. mr.obie follow adik dia - cuyen nak balik umah mak dorang kat bercham. cuyen naik moto - mr.obie follow naik kereta.
dorang ni keluar dalam kul 1pagi cmtu la kan.. mr.obie kalau malam dia pasang fresh aircond ( bukak tingkap la..) tiba-tiba ada 1 kete kancil jalan seiring dengan kete mr.obie ni.. dalam kancil tu semua perempuan. so dorang pon ngorat2 la.. tanya nak pegi mane la nak num hp la ape la kan.. sampai mr.obie kau jadi segan then dia terus naik kan tingkap kereta dia.. huhuu~ aku dengar citer ni pon jadi malu ngan dia k.. kita ni perempuan.. mana rasa malu tu? kalau dah takda rasa malu tu.. kira perempuan tu dah hancuss!!


mr.obie : saya tak caya langsung dengan perempuan sekarang.. senang sangat dapat.
kkm : hmmm ye eh.. tapi saya tak camtu kan? sayang caya saya kan?
mr.obie : awak lain. awak di kecuali kan dari bab ni.. heeeee!
kkm : oooo.. ye eh.. hehehe!!


bukan semua perempuan takboleh dipercayai.. yang takboleh dipecayai ni macam yang aku tengah citer la ni.. perempuan jenis macam tu.. aku tau, korang semua baik2.. kawan2 aku semua baik.. aku harap la kan.. kita ni bawa la maruah perempuan dengan seelok-elok nya.. tapi serius aku cakap, bila mr.obie cakap camtu dengan aku, terus aku jadi malu.. tu belum lagi lepak2 ngn kawan2 laki lain.. pastu dorang citer perempuan sekarang camni la.. perempuan sekarang camtu la.. malu woiii!!



aku tau korang rinduu bangat sama mr.obie..
aku pun rinduuu gak ahh..
so aku buat keputusan nak
saji kan gambar mr.obie korang tuk santapan malam korang nanti k..
bhahahahaha!!


langkawi May 2008- 22tahun
masa ni mr.obie tak main panas tu yang putih melepak tu. muka pun bersih lagi suci..
cer tengok skarang..
T____T



1 Nov 2010
celebrated our 3rd anniversary. hehehe!
* ok. sangat 'sihat' time ni. hahaaha!!




24 Feb 2010
teluk batik.
aku pulak yang sihat masa ni..wuwuwuuu




March 2010
padang besar, perlis.. 
mr.obie kurus time ni. aku shukeee! hehehe!
tapi awat aku comott?? haihhh~
(--")




04 Dec 2010
oldtown ampang, ipoh.



latest pic. 2011
hehehehe!!



bye!




p.s  : don't mess with mira! ngeh3!

3 comments:

  1. eyhhh..abg obie..nak no.phone boleyy...???ahahaha
    (agak2 dpt penyepak gak x...????keh3...)

    ReplyDelete
  2. boley boley!! hehe! eh ngan finy k.mira x bagi la penyepak.. finy kena manja cikit layanan dia. k.mira sunat terus finy! hahahahaha!! =p

    ReplyDelete
  3. ouchhh...sunat....best2...ahahaha...
    xjd lah mintak....sbb dah dpt adik dia....ekekek.....kpd pompuan gedixx u watchhouttt..my kakak ipar ade tali pinggang pink hokeyyy....kang dia sebat u baru taw....ahahaha... XP

    ReplyDelete