Thursday, July 7, 2011

Kembali Jua~

assalamualaikum...

hai hai hai! heheheh!

korang sori la.. aku dah lame menyepi.. 

ada hal yg perlu di settle kan + memerlukan mood yg normal.. 
ekekeke!

kali ni - bila terjadi camni - boley membuatkan aku ... eh bukan boley,
dah pon membuatkan diri aku rase down gilaaaa~
yela 1st time aku rasa cmni taw. wuwuwuu~
aku
lari dari umah (tapi makayah aku tau kemana aku lari.heheh!)
T___T

aku
lari ke penang membawa diri yang lara lagi duka.
aku
menjadi orang yang terakhir wish besday mr.obie yg aku sayang+cinta gilaaa babi 
sedihh sangattt! sob! sob! sob!
='(


hmmm lagi.. macam2 ah kan.
benda yang aku xpenah buat aku buat.
haaaa xtaw la mane datang nya kekuatan tuk  aku buat cmtu.
memang gila la wei!!



alarr lagipon mak bz nok. x abes2 buat tender.
dah submit 1tender, bos bagi tender yang baru..
kau cakap kat aku bila masanya aku nak berstory-mory ngn korang?
nak bergossip bagai ngn korang?
tell me, whennn???
eh eh eh..
tapi korang kena la sabar eh..
kata sayang aku, harus la terima aku seadanya..
hahhaha! 
motif??
T_________T


walaupon aku ni hampir 2weeks tak meng - update belog..
heyy! heyyy! korang jangan risau..
banyak gila citer yang aku nak bagitau.
eh2 artist ke?
hahahahahahahahha!
bajet!


sehingga kannnn

  belog kesayangan pon sanggup di lupakan untuk sementara.
huhuu~
sori ya sayang ku, i janji akan kembali bersama mu selalu
wahai belog ku yang tercinta.

hah sudah!
merepek je tau..
(--")


********************

aku sayang orang yang berada di sekeliling aku tak kira jauh dan dekat.
aku ni x banyak kawan.
sekarang susah kita nak cari kawan yang btol2 memahami, susa senang besama
dan segala2 nya la besama.
hehehe!
tapi aku tetap sayang kawan2 aku!
aku tetap sayang mr. obie!
remember that!


bye!





p.s : thank to akak lini ku yang telah memberi semangat n nasihat yg amat berguna.. hahaha! skema nya. takbleyblah! (--")

p.s : LiNi - dah dahhh! jangan nak gedik sangat la nak private blog bagai.. aku da tak private, hang pon kena ikut aku gak taw! hihihiiiii~




No comments:

Post a Comment