Wednesday, July 13, 2011

overTIMEEE!!!!

salam..

korang pecaya ke tidakkk??
aku ni kat ofis ni.
skang 10.30pm - rabu.
pecaya ke tidakkkk??
hahaha!
pecaya la wei..
aku ni kan pekerja yang terbaik harus la o.t sampai tengah2 malam buta cenggini!
kehkehkeh!

idak ler aku nak datang kalo takda sebab!
hahaha!
well u know me rite!
sesuatu yang di buat harus la ada ganjaran nya..
hehehe!

harini aku masuk ofis 9.30a.m
lunch time 12.45pm da balik daa..
2.15pm sampai ofis...
3.30pm balik umah..
hah! cer kira bape jam aku keje harini. hehehe!!

ni sebab bos no.2 (en.azmyr) aku yang suruh balik awal.
kata nyaaa : -


bos no.2 : mira, malam ni boleh ke stay kat ofis lame2? sampai pagi?
kkm : boleh jer.. nak buat tender kan? ayah mira bagi kot. heheh!
bos no.2 : ok. if camtu mira balik la skang. (jam menunjukkan 3.10pm) mlm karang datang balik k.
kkm : haaa ok2. heheh!
bos no.2 : sok khamis mira cuti k. sebab sok saya ngan bos g kL anta tender
 kkm : haaa ok2!
*dalam hati bebunga gilaaaa~ waaaaa bestt nyaaa!!
(--")

ok. itu la citer nya..
ni pon aku taw balik kul bape..
3 - 4 pagi kot baru balik..
huuu

meh layan gambar aku malam ni k.








kebanyakkan la kan gambar2 aku semua senyum je kan..
pe kata korang amik gambar nih!


1.













































2.


























































3.










































tadaaaaaa!!!!!!!!!





kahkahkahkahkahkahkah!!!!!!


bye!



p.s : tak buat keje lagi da ngantuk! (--")



UPDATE : sekarang da 7.05am (khamis) gila woiii!! aku tak balik umah lagi nih.. sikitttt je lagi nak abes tulis kan rate & amount BQ. mate da macam zombi sudaaaaa~ lagi setengah jam aku balik la kot. wuwuwuuu~ teringat bantal busuk ku yang bersih hitam dan wangii  ituuuuuu (--")

3 comments:

  1. pict last tu..mmg dh mcm zombi...huhuhu..sengal je muka..rilex arr babe.kne kje smpai pagi bebel.lepak ngn pakwe buleh pulak tahan mata..:)

    ReplyDelete
  2. lini : ekekeke! ngn pakwe mesti la boleh tahan mate wei! x jemu nengok nya.. hahaha! tangan aku ni sampai melecet taw tulis jer keje nye. huu =P

    ReplyDelete
  3. adehhh la..tulis ckit dh melecet.tu nma nya b4 ni jarang buat kje la tuh..nmpak benor tipu nya..cittt

    ReplyDelete