Friday, June 17, 2011

besday BOY.. nak bagi ape?

salam..

korang tolong aku eh2.. aku tengah penin nih!

Besday mr.obie korang dah nak dekat tapi aku taktau laa nak bagi ape. 
hehehehe! 
Bajet pon ciputt jer huu (--")
maklum laa.. nak saving duit kawen lagi..
hihihihiii!!


ada 2-3 benda yang aku plan nak bagi

1. waist bag











2. T-shirt / kemeja




armani


renoma

take note!
mr.obie suka gila baju warna hitam!



*eh dua benda je yang aku pikir skang nih..
hehehe!


3rd thing - aku ingat nak cari apron hitam, kain felt- dua warne...
then felt tu aku gunting2 jadi nama aku n mr.obie or whatever la kann..
pastu aku jahit - tampal2 dekat apron.
kreatif tak aku?
kreatif kan2...
hehehehehehehehehehehe!

masalah nya :-
aku dah cari banyak tempat (banyak ker??) kat area ipoh nih..
tapi tak jumpa pon apron warna hitam - plain.
yang banyak ada jenis bunga2, ropol2 bagai,
ishhh!
bukan nya aku yang nak pakai.
mr.obie kau yang nak pakai pongg!!
T___________T



aku ni nak bagi 
perfume (1st besday), 
handphone mahal murah (2nd besday) , 
short pants + kasut (3rd besday
semua tu aku dah bagi dahh!


4th besday
nih yang penin gilaa. 
taktaw nak bagi ape..
ke takyah susah2 nak bagi..
bagi kasih sayang je kat mr.obie tu.
hahaha!
memang dasar kedekutt!
(--")


*yela besday aku tahun lepas, mr.obie kau  xda bagi aku adiah ponnnn. 
=(
tapi dalam 1bulan-hari2 blanja makan + S.R kek!
hahahahah!!
kata nya bulan disember hari2 besday aku.
hekhekhek!


heaven gilaa aku cakap kauu!! 
^___^ 

 
*kadang romantikk gak mr.obie korang nih. hihihiii


cer sekarang mintak??
ado dapek ke?
jarang ok.
(--")



jam, kasut lagi, perfume lagi, dan sebagai nya..
aku taknak bagi daa..
sebabnya semua tu tuk hadiah hantaran nanti
*ececehhhh gaya macam dah nak kawen dah kan2..
hahahahaha!


tolong lahh yerrr!


pendapat anda sangat lah saya hargai.


sekian, terima kasih.


bye!





p/s : korang, ingat tau.. bajet ok bajeettttt!!




6 comments:

  1. idea no3 tue best...klu x jumpa apron hitam.....ape kate k.mira wat sendiri apron 2.....lg bermakna kan...sebab dari awal smpi siap apron 2 sume hasil tangan k.mira...!!!ehehehe...

    ReplyDelete
  2. yer yer k.mira tau. no.3 tu mula2 yg k.mira tpikir. nak buat apron?? hah tu the biggest problem for me okeh..

    i tak reti nok nak menjahit bagai nih. hahaha!

    imagine ok - k.mira dah gunting kain jadi bentuk apron. pastu nak jahit list buat tali tuh xreti maa..adoii! kena teliti. kena buat betol. cukupla takat jahit kain felt je.. wuwuwuuu~

    if tak nanti sedap2 obie pakai tetiba tkoyak.. maluuuu wohh! huhuuu

    dah la anak maklin spesis ganas n kasar!

    ReplyDelete
  3. ob suka waist bag ke?

    ke 2 ~ aku confius tang nk menjahit tu.hancuuss wei

    ReplyDelete
  4. lini : suka. dulu masa aku mula kapel, dia jenis pakai waist beg. pastu pakai wallet jap - pastu pouch bag - wallet - pouch bag balik. dia kate nak beli waist bag tapi mahal n xjumpa yg bkenan. huhuu. wehh if aku bg waist bag mesti ob suka kot. yela aku yg bagi kan keh3!

    ReplyDelete
  5. yess..agree sgt..so beli le kat dia.asyik dia je beli kt hg..

    ReplyDelete
  6. lini : amboiii2.. agak2 lah nk ckp cmtu pon. hahaha!! yela aku gaji ciput jek.. 2 yg kedek tu. lgpon ob tu gaji mahal.. harus la jd pemurah bg rezeki mayukk lagi..huhuu~

    aku dah servey da.. yg aku bkenan leather waist beg cm kt atas nih.. yg beg DEUTER aku xmampu lagi lah kan.. takat beli kat padang besar cm kta g dlu tu bley laaa. hahaha!!

    ReplyDelete