Friday, June 3, 2011

Along Razlin & Kak Nadia Wedding - Melaka

salam..

haihaihai! hehehe!!! da lame tak update. huhuu~ mood kemalasan melandaaa~ gini lah jadi nya..hehehe!!

nak citer pasal wed2 lagi ni.. pandai je citer pasal kawen orang kan, diri sendiri taktau bila lagi. huuu (--")

28 May 2011

kali ni wedding yang aku pegi kat melaka..  gilaa jauhhh~ (yo yo oo je. takla jauh sangatt) sampai puas gak la aku tido dalam bus. haha!
eh sape Along Razlin & Kak Nadia tu? okeh meh sini nak habaq mai.. along razlin tu abang member aku kat pic bawah ni :


*cantik kan dia? hehehe!

kitorang g melaka dengan 1bus persiaran + 2 buah kereta.  alarrr tak ingat la melaka tu kat mane..(aku kan tido je keje, bangun pon tuk makan je. hahaha! ) tapi bukan masuk melaka town pon. Rasa nya dekat-dekat alor gajah jugak la.. huuu~



pic dalam bus. time ni baru je gerak.
before zZzZzZzZ.....


mira, mien, nini


awat muke aku nampak kembang??
huuu~


dari ipoh bertolak 10am. sampai melaka dalam 4pm
kitorang sampai lambat sebab banyak sangat nya pon stop kat RnR.



kitorang stay kat A'Famosa Resort
Thanks to Mejar Roslan 
(abah mien, aku memang suke panggil abah dia dengan nama camtuh)
sebab sponsor makan, minum, bus and tempat tinggal. hehe!



yeayyyy! dah sampaii~
posing gedik sikitt..

kitorang tinggal kat apartment D'savoy Tower 4.
(rase nya la tu name dia. tak ingat la)
huhuuuuu
(--")

google
yang bangunan tinggi tu apartment yer adik2.
bhahahaha
^0^

1st time kot masuk A'famosa Resort ni..
jadi jakun la kejap. eh bukan kejap. sepanjang masa ada kat sana aku jakun kottt!
heheheeh!

google
 entrance dia.


 korang jum!
jum kita selongkar bilik2 kat sana jum!
heheheh!


pic by google
 ni master bedroom.




2nd bedroom.
aku dok sini dgn syamien, rinie and jue

oke. muka dah berkilat (--")


dapur.


hall.



ni dekat verandah.
*apartment ni ada 3bilik. 2bilik je yang sempat snap. 1 lagi tu bilik orang bujang.
kawan2 pengantin laki. dowang yang sampai dulu.
huhuu~



dalam A'Famosa Resort ni macam-macam ada.
Animal World
Water World.
Golf Resort.
Cowboy Town
Microlight & Sport Center.
tapi ape yang aku list kan kat atas ni... 1 pon aku tak pegi. keh3!
takda masa nok! tak sempat.
kitorang banyak abes kan masa g kenduri umah k.nadia sajeeee.
lagipon jauhh woi nak pegi dari 1tempat ke 1tempat. walaupon dalam 1 kawasan
huhuuu~



kitorang diberi masa sejam oleh Mejar Roslan tuk siap2 kan diri sebab 6pm dah nak nikah
kelam kabut masa ni.
semua gatai nak mekap.
hahaaha!!






gambar dalam bus harus la ado.
hahaha!



cantik tak? cantikkk takkkkk???
hahahahahaa!!!
*perasan ok!
>.<


mak pengantin lelaki - terpancar kerisauan
'anak laki akuu uhukhukhuk"  =(







sebahagian daripada hantaran
- yang bunga2 tipu segar dari k.nadia
- dulang ada bakul tu dari along punya.






jum layan pitca2 sebelum nikah
(hakumalasnaktypepanjangpanjang)
 T______T



hakuharuslaadooo
omak aihh gilaa besar muka aku. huhuuu~





nini, jujue, syamin



kiri along, kanan sekali Mejar Roslan (yang pakai spec tuh)


Alhamdulillah. dengan sekali lafaz along - k.nadia sah menjadi suami isteri
=)
tapi haku yang over nak sebak-sebak bagai.
yela bila tengok kawan aku nangis aku pon cedey laa..
tapi haruss la haku ni  cover macho..(--")




nampak tak tangan aku dok pegang tudung?
itu saje je bukan style ok.
nak cover - anting2 tudung tu dah nak terputusssss!
alahaiiiii.. time ni lak kan nak jadi macam2.
wuwuwuuuu


lepas tu buat muka tak malu. masuk bilik pengantin sorang2.
nampak nau aku ni bzbody..
T_______T

ada cermin besar dalam bilik ni. aku pon pe lagi..
snap! snap! snap!
dan tetiba datang minah ni.. dia pon nak nyebokkan diri
hahaha!!
dapat laa snap pic sepam dua..



gedikkk..
(bajet comey la aku ni konon nyaa)
(--")



dan lagi comeyy gedikkk!
hek3!

lepas nikah ada buat makan2 petang cikit..
kuih2. tak sempat nak snap. sebab rushing gilaaa
malam tu jugak ada majlis berinai.. balik apartment pon setengah jam jerr..
bagi along aka pengantin lelaki siap2 then bedezuuuppppp kua..
huhuuu. penat woii penatttt!!



haaa cer teka, cer teka..
tengok pe yang laen kat aku??




 kitorang memang spesis mamalia gila bergambar
ekekeke!
=P



 aku tukar tudung okehh.
pakai syria jerr. tensen aku ngn shawl anting2 tuh. huh!

masa ni nak tunggu kompang. hehehe!
besh wehh.. bila da jalan nak dekat sampai umah tetiba
dikejutkan dengan bunyi meletop!
kebabooommmmm!!!
(semua orang tunduk pegang kepala.ok tipu.keh3!)
semua terkejut gilaaaaa!
rupe2 nya ada fireworks. heheeh!!
da macam new year lak kan. hahah!!
dalam hati : nanti kawen nak buat camni la..(verangan)
(--")
lame gak ah nak tunggu fireworks tu abes..
perot da lapaaa gilaaaa~
huuu.
T______________T


arabic theme




jangan menyampah oke tengok pic aku lagi banyak dari pengantin..
aku tak kisah ponn if korang menyampahh~
hehehe!!



ni menu malam :
ayam masak cili, asam pedas, tembikai, ulam2.
nak awet muda mcm i haruss la makan ulam ulaman~
hihihiiiii!
* nangess



ni yang paling besttt!!
dah berangan kawen nanti nak buat camni la. hehehe
^ -- ^



b4 balik jum karok sepam dua jum!!
ni nak habai mai kat hangpa nih..
sora kami sedap tauu.. lemak merdu gituu~
hahahah!! tak caya??
baguss pon tak caya.
aku perasan je sorang2
hikhikhik!
* lempang lajulaju

then



balik apartment dalam 12am.
semua show kat A'Famosa Resort dah abes.
so kami decide tuk lepak2 kat swimming pool saje~



YA ALLAH.
muka akuuuu~
buat minyak goreng telor pon cukup nih!
(--")



mata aku dah start ngantuk..
merah gila mata aku. huhuu!




*__*



29 May 2011

esok nya -
belakang tu bus persiaran kitorang..
cantikk je muka if baru lepas mekap kan2? *perasan lagi
cer korang tengok muka aku 2-3 jam lepas mekap
banjir dengan minyak kottt!!
haaihhh~

aku suka if mana2 wedding yang ada flowers girl.
terasa diri ini cute seperti mereka..
hehe!
kawen nanti nak buat cmni laa..




dari belakang je.
kejam tak haku?
hahahahahahahahahahahaa!
(gelak setann)



us.



ni nak bagitau lagi nih..
makkanbzbody
pelamin dorang ni kan, cantikkkk!
aku suke gila babi kott~


kan kan, cantek kan??
=)


memang cantikk!! fresh flowers lak tuh
wangiiiii jerr..
kawen nanti nak buat cmni jugakkkk!!!
keh3!



korang2 tengok la eh pitca2  kecomelan aku n the gang k!
hihihihihii!




ye aku taw.. aku mien memang cantikk~



aku sebenarnya tak reti doe pakai shawl nih.
tapi gatai gak nak pakai..
selebeh gilaaaa
wuwuwuu
(--")



menu :
nasi hujan panas, sambal udang, ikan masak asam pedas
daging masak ape aku taktau. hahaah!!
tapi sedapppp!
*eh banyak ke nasi aku? tak kann??
teeetttt!


kadang2 aku tengok, aku ni comel gak..
kahkahkahkahkahkah!!
statement takbolehblahhh!!
*amik paper tutup muke



Mejar Roslan yang snap pic nih.
waduh waduhh.. mana kaki ku??
(--")



kek sangat sedap!
walaupon tak sempat nak makan - terus balik ipoh
(mane tau sedap? tengok pon mcm sedap kan2?)
hehehe!!








jum kita godek2..
"sapa yang kenaa!!"
(mcm citer p.ramlee tuu)



teh krisantimun seasons, muffin, tasbih,coklat..



cute kan?
kawen nanti pon nak buat camni lahh..
lalalalalaaa~
(orang tengah kutuk aku, sebab aku suke ciplak idea orang.. tapi aku buat derkk jerr)
ngeh3!




kepada
Along Razlin + Kak Nadia
Selamat pengantin Baru
Semoga Bahagia Kekal Hingga Akhir Hayat Anda



bye!





p/s : thank to cuyen a.k.a bakal adek ipar heheheh!! sebab tolong buatkan header blog nih! cantik tak header, cantikk takkk?? hihii~


p/s : baru perasan, minggu ni baru post 1entry je (--") entry ni ada 61 gambar.. nak muntah-silakan.. hek3!





No comments:

Post a Comment