Monday, May 23, 2011

Dating part 1..

salam..

hihihiii~ sebenarnya aku da 'segan' nak citer benda lepas yang dah lame gilaaaa tu..

tapi disebab kan dah janji nak citer kena la citer jugak kan.. kannn?

beberapa minggu yang lepas... dalam 1hari aku ada 2 date. hahaha!! haaaa terer tak aku? hebat tak? hihii!

Ahad : 11am - 7pm

aku ni hari2 rinduu bangat sama mr.obie. sehari tak jumpa aku mengelupur macam cacing. hahaha! selalu nya selang 2hari kitorang akan jumpa. pagi-petang kan keje, so malam jela pon nak bermadukasih-kasihan ( bukannn bukannnn..ok. sila cuci otak anda sekarang!) alarrr.. kua makan je pon pastu round 1 ipoh agak2 minyak moto or kete dah nak abes balik la kitorang. huhuuu (--") tapi sekarang tidak lagi. wuwuwuuu~ dia sekarang kan dah dapat offer keje tempat baru. 12jam. 10am-10pm. cuti tak tentu. (dari  1st day start keje sampai harini dia  takpenah cuti lagi ok.) tambah2 sekarang tempat keje dia ni kedai baru yang baru je nak bukak kan.. aku kena paham laa.. hmmm agak sedih di situ =( korang tau tak camne rase rindu gila gilaaaaaa?? ape keje pon xbley buat doe. heeeee tak suke! ='(


hmmmm nak citer pon takde mood. wuwuwuuuu~ (sebenarnya aku ni takda idea. asik ingat laki mr.obie aku tu je. ngeh3!)

ok. start citer..
pagi tu mr.obie amik aku kat umah. cadang nak pegi ipoh parade. taknak pegi jusco sebab confirm la pack-crowded gilaa babi dengan manusia2 yang datang tuk menghulurkan duit pada cashier.. hehehehe!


masa ondaway nak tu tetiba :

mr.obie : pa saya ingat kan nak potong rambut. oke x? rimas la pulak...
kkm : ok je sayang. tapi taknak tau cut gune mesin rambut tu. tak lawa..
mr.obie : orait! tapi nak cakap camne eh?
kkm : cakap jela nak alter bagi pendek cikitt je.. (if cakap alter dorang tak guna mesin rambut tu)
mr.obie : alarr nanti ma awak tolong cakap bley??
kkm : heee cakap la sendiri. cikit2 ma saya je kene cakap. huh! (setiap kali mr.obie nak cut rambut mesti suruh aku yang tolong cakap kan. boleyy?)
mr.obie : pa saya taknak cakap. nanti rambut tak lawa jangan mara k.
kkm : yelaaa2..  heee gigit karang!
mr.obie : gigitla2.. blueekk3! (bajet comel. ok. memang comel pon. hahaha! puji BF sendiri. takbolehblah)




bila dah sampai salon tu, mr.obie kau tuh nak cuci rambut. aku oke je....



ececehhhh! suke la tuuuu~


sebab ape suke?????


















sebab pompan ni pakai shortpants! auuww!!
tengok mr.obie, feel je kottttt! 
geramm okeh!
*terpotong kepala pompan tuh. padan muke! keh3!




lawak je tengok pic ni kan2? hahaha!!
* yelaa2 aku sorang je yang nampak lawak, korang x pon rase camtu..
T_________T
FINE.




 eh2 asik pic mr.obie je...
 mane bley! aku ni owner belog ni so muke aku harusss la ado!

 *bulat muke aku (--")


mr.obie kau ni, baru lepas shave misai n janggut..
misai xpe. sebab nampak kemas la kan misai xda.
tapi janggut? ohh tidakkk!! aku tak suke ok. bio aje ler janggut tu.
janggut pon tumbuh. alahaiiii ciput je kot. 
ni bila dia shave terus aku tensen!
gggrrrrrrrrr!!



sementara nak tunggu rambut dia kering tu aku pon bejalan2 la sambil tu snap pic diri sendiri..keh3!
tp time ni aircond takda meyhh! o.m.jayyy  panas gilaaaa!
bukan blackout. tapi mcm tak cukup tenaga letrik kot..........







agak2 macam da lame cikit aku pon nak la g kat obie nih.
tengok2.....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tengok rambut belakang dia???
tengok betol2!


jap ada lagi nih!
nampak takk?! xtralarge aku bagi
rambut belakang dipotong menggunakan hair cutting machine!!!
arrgghhhhhhh tidakkkkkkk!!!!
aku benci okeh! aku tak suke okeh!

rambut dia jadi macam orang dewasa menyamar jadi budak sekolahh...

teruss moodyyyy............

(- _________-)



lepas settle tu mr.obie tanya :

mr.obie : tak ok kan sayang?
kkm : aah hmmmmmmmm (jujur gila aku)
mr.obie : tu la tadi taknak cakap..
kkm : ............................... (salah aku ke?? huhuuu)  (--")


alarrr tapi aku ni moody jap ke. hahaha!!! owhhh soriii~ pic kat ipoh parade takda la.. hihiii.. yang ada pic masa nak pegi car park - nakbalik.. jum tengok!



*eh2 kurus jugak aku (--")


alarr aku tauu
korang mesti nak tengok pic mr.obie kan?
huhuuuu~
rambut dia xlawa laaa...
terus terang aku cakap. jangan kutuk taw2!
aku taw korang ni kan degil. tetap jugak nak kutuk kannnnnn..
takpe2. nak kutuk.
kutuk la.
tapi kutuk dalam hati sudaaa..
hahahahahahahha!!!! 
*nanges


dari jauhh sudaaa (--")


hahh nak lagi? hmmmm. yelaaaa2...

kehkehkehkeh! sayang cover perot luv uuuu~

oke. dah. cukup.




jum tengok pic rambut lame dia lak..
huu














 saje je bagi xtra large. hehehe!!!


sebenarnya pegi ipoh parade tak soppin pon. saje gi survey2 baju. ahaha!! lagipon nak beli pencuci muke mr.obie ni haa. dia ni  nak try guna  l'oreal. tapi aku lagi suke garnier men. sebab nya elok taw pencuci muke dia.tengok muke fahrin tu licin je kan. hek3!( ke sebab duta garnier men fahrinahmad.hahaha!)  aku pon beria2 la suruh dia amik garnier. sekali dia tengok ada muke fahrinahmad aku, dia terus tak jadi amik. hahahaha!!! jeles! nampak tak betapa kuat nya jeles dia pada F.A aku tu. keh3! lawak la mr.obie korang nih. ahahahaha!! last2 dia amik jugak la l'oreal lepas tu malu nak gi bayar boleyy?? takpahamaku.


ni mr.obie punya


kebetulan pulak. pencuci muke aku dah nak abes.
alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan.
cewaahhhh!!! hahaha!!!
*tapi ada kena mengena ke?
T_________T




aku pakai eucerin
tuk kulit lembut sensitip macam aku ni elok la gune pencuci muke ni.
(--")
agak mahal jugak. dalam rm28 camtu.
tapi bley tahan sampai 2bulan if sorang je yang pakai
hanya ada di watson n guardian sajeee~
ke ada jugak jual kt tempat len??
huhuu..









tu saje...
tunggu lak part 2..
eh korang nak bace ke yang part 2 punya??
hahahahaha!!


bye!






p.s : tak pelan pon entry ni nak buat sampai ber-part2. tapi tengok la. citer dating ngan mr.obie pon panjang gilaaa~

p.s : jangan meluat ok. keh3!





No comments:

Post a Comment