Wednesday, June 8, 2011

bila hati berubah..

salam
takda mood nihh
=(

nii..
nak bagitaw yang aku dah deactive kan
facebook
atas masalah2 yang tak dapat di selesaikan lagi..
wuwuwuu~

sedihhhhhh gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
(bape banyak 'a' daa)
(--")

tapi xpe.
hehehehehehe!!
sekejap je kott.
hehehe!

i will back k.
kehkehkeh!
=)



kadang2 kan wei..
eh  selalu jugak laa..
selalu tanya pada diri sendiri samada betol atau tidak pilihan aku.
kenapa dan mengapa ada perasaan seperti itu?
im always think like that
my bad
=(
yeahh nampak nau kau tak confident dgn diri sendiri kan???!
*nangess




and selalu jugak pikir
yang dia bukan jodoh aku.
maybe orang lain yang kita tak penah kenal or jumpa
ataupun
orang terdekat dengan kita yang kita tak sedar
itulah jodoh aku
*ok. aku aku taknak pikir cmtu.. tak sanggup weii (--")
huhuhuu~


bila hati berubah
dan rasa cinta itu pon pergi
jangan salahkan sesiapa
jangan salahkan takdir
hanya kerana kita tiada jodoh tuk bersama
ecececehh! jiwang la pulak
hahahaha!!
=P


jum layan lagu nih~
hehehe!
bila dengar lagu nih aku bley lak nangesss..
tak macho sungguh!
='(
1st time kot dengar lagu sampai nanges bagai
hahaahah!!!
ok maluuuuu~
>_<

alarr korang nih.. nanges sikit je ponn..
jangan ah nak jadi isu..
if jadi isu jugak. memang aku taknak kawan korang
huh!
emo sudeyyy~
*lempang lajulaju




act :
ni sebenarnya adalah perkara biasa bagi aku or korang yer..
bila gado btumbuk sikit2 nak putusss!!
tak cool langsung bai..!
per cer?!
tapi adalah lebih menyakit kan bila pasangan kita dah buang kita..
gilaaa~ aku tulis nih mcm penah jadi kt aku jek!
hahaha!
bukan yer bukann~
T________T



yer aku ngaku : aku ni emo je lebihh~
padahal takda pape pon..
tapi majuk tetap ah majuk kan..
minggu ni tetap gak layan movie midnite same2..
kan sayang kan?
dah janji ok.
hahahaha!




**********


baru lepas borak2 ngn mak mertua (maklin)
yeayyyyy!! im hepi now.
bcoz - she's support me!
yeaaayyy!!
*senyum sampai telingaaaa

haaaa jaga kau jaga kau!
hehehe!


^__^

daaaaaa~




p.s : aku saje je buat center font. hehehe!

p.s : to lini and fyza aku taw korang da naik loya dengar luahan aku.. hehehe!! takda maknanya korang nak tekejut bagai sebab korang taw kitorang tak kan kemana. hahahah!!

p.s : entry ni terjadi sebab aku dah takda fb wei.. huhuuu~ lepas ni rajin la aku nak update. hehehe!!



p.s : serius aku geli dengan entry aku kali nih. takbolehblah! (--")




8 comments:

  1. hahahaha..mira..sbagai kawan,kita xperlu jemu mndengar masalah kawan yg lain..tht y called friendship..friend can share anything kan.so syg jgn sedih ok.nnt okeh la tu..bee cool la darling (--")~fren 4eva!!!

    ReplyDelete
  2. heehehehe!!
    tq my darling..
    aku dah okeh da pon ngn obie..
    hehehe! bese la.. nak manje2 ngn korang..
    aku ni stress je, bila aku nk bg ob sakit ati, last2 aku yg sakit ati balik. dia rilekk je bwt dunno.
    wuwuwuuu~ hehehe!!

    ReplyDelete
  3. hehehe..so cmne nk chat ngn mu nnt?

    ReplyDelete
  4. k.mira......join contest nie...!!!!!ehhehehe...

    http://ohbudaktecit.blogspot.com/2011/06/contest-photo-couple-we-are-not-perfect.html

    ReplyDelete
  5. lini : hehehe!! adala caranya.. nt aku bgtaw. hek3!

    ReplyDelete
  6. finy : alarr... k.mira malu la nak join2 cmni. hehehe!! =P

    ape prize dia? huuu

    ReplyDelete
  7. join lah...finy pun mule2 malu gak nak join...nie 1st time join contest kot...ahahaha...prize dia best kot.....dpt duit RM100...klu finy x mng, k.mira yg menang..bleh share2 nnt...sbb finy yg ajak k.mira....ahahahah!!!!

    ReplyDelete
  8. FINY : hohoho! pandai eh finy nak share. hahahah! oke. tengok dulu cmne k. hehehe!!

    ReplyDelete