Wednesday, September 21, 2011

Raya : Open House Ku..

Salam.

tetiba rase malas la nak update citer tuk raya ke4, ke5, ke6, ke7 bagai.. huhuuu~  takpe2.. kita skip jap eh citer tu... harini nak citer pasal open house ku.... ecececehhh!

eh tapi pada sesiapa yang aku tak jemput.. sori tau.. sebab nya.. kadang kadang bila kita banyak pikir jadi macam tak teringat tau.. tapi lepas tu terus teringat 'owhh aku ni sebenarnya banyak je kawan' lepas tu aku terkilan sebab lupakan mereka.. wuwuwuuuu~

Sabtu - 17 Sept 2011
4pm to 11pm

bangun pagi mr.obie gerak kan.. eh dia bukan nak tido umah aku taw.. mencik! tapi dia sampai umah aku awal. around 8.30am. aku time tu mesti la tak bangun lagi kan.. yela semalam (jumaat) pun kitorang lepak2 sampai 3am.. dah tu ko nak suruh aku bangun awal?? memang tak la kan.. hahahah! dengan muka xbasuh & baru bangun tido terus bukak pintu.. terlihat la segala minyak yang ada pada muka ku ini.. segala rambut mengembang dengan hebat.. aku gamble je.. ahh lemak la kan.. takkan nak bagi mr.obie tengok muka cantik aku je sentiasa.. sesekali bagi la dia tengok muka kak limah haku.. hahahah!!


layan je gambar k...
eh mr.obie kau tolong masak masak jugak.. dia masak nasi tomato dengan dalca.. rasa nya dalca kot.. aku lak masak.. eh aku masak??? hehehhehehe! takat potong2 tu boleh laaa hihihiii =p


nasi tomato


akak tugas dia basuh pinggan, basuh ayam and daging


mr.obie, a.ady




owhh muka orang tak mandi.. ahaha!




tetamu pertama




menu : laksa, tembikai, bubur jagung, nasi tomato, ayam masak merah, dalca, jelatah, rendang daginig, rojak buah, agar-agar, kek lapis(tempah), popiah goreng (tempah), lemang (a.ady buat)




kiri : mira, mr.obie. cuyen. mak lin, shafiyah




ooohh ye.. kami sedang bermesyuarat T____T


pae muka baru bangun tido.. dia ni kelawar.. pagi petang tido.. malam ke subuh berjaga. tugas dia me-refill makanan je..


ibu & isha
isha ni tulang dia sangat lembut.. dah 1tahun 6bulan. kaki boleh lagi lipat ke kepala.. ko lentik2 kan la dia. sukee je sentiasa.. hahaha!


ayahanda kuuu


angah with am (bakal abe ipar ku) skema je ayat.. aku ni nape haaa??


mak, pae, angah


supervisor akak.


staff Haji Miat Dev (M) S/B


lelaki2 ini adalah bakal2 abang ipar kepada adik adik kuuu.. hehehe!! insyaALLAH..


kawan sekolah




kiri : datin, ati, jaslina, nini, mira
depan kiri : dayah, nabila, ekin

tetamu yang datang adala dalam 100orag kottt! ntah laa.. tapi Alhamdulillah, makanan cukup tuk tetamu semua.. malah terlebih cukup.. siap bagi kawan2 tapau lagi.. huhuu~ malam tu, lepas tetamu semua dah balik.. kitorang pon memula kan acara BBQ tuk family.. hehehe!


oohh hangit itu adalah yang terbaik! sedap gilaaa kot makan hangit2 ni.. ahaha! bukan ape.. ayam ni kitorang salut dengan honey, pastu jadi macam cepat garing la kan.. eh tapi kitorang adik beradik, hangit tu la yang kami berebut tahu?? goreng cekodok sengaja buat hangit.. goreng pisang pon saja buat hangit.. hahaah!! bukan tak reti ok.. tapi sengaja!









lakonan semata mata =p

sekian.

bye!


p.s : dalam seminggu ni dugaan sangat besar bagi aku dan mr.obie..family kes.. kalau laa aku tak kuat... hmmm insyaALLAH aku akan bertahan selagi yang termampu.. susah senang kita bersama k.. tapi aku ni yang tak kuat bila susah datang.. mr.obie, tolong jangan biar kan aku sorang2 k..

No comments:

Post a Comment