Thursday, September 29, 2011

Berat Oh Beratttt!

salam..

aku sekarang dalam keadaan depression n stressss!!

nape eh?

sebab berat badan sudah naikkk!

amikkk kauuu!

amboiii! open house tiap2 minggu kau mesti pegi.. pastu melantak macam dua hari tak makan. masa makan2 tu kau tak ingat lak berat badan kau akan bertambah.. yang kau tau makanan semua sedap. semua kau nak rasa. bila dah sedap kau makan tambah banyak2 kali.. ohh sungguhh sopannya buruk nyaa perangai kau..*nangis

sekarang.
raya sudah habis. tapi minggu ni tetap ada open house yang perlu di hadir kan diri.. bila pakai jeans. kau pelik kenape jeans ni semacam? eh ketat laaa..kat peha lak tu.. bila kau pakai tshirt. semua stok dah nampak perot kau yang boncett itu.. bila duduk nampak la seketul perot kau yang sangat cumell nyaaaaa (--") dulu kau suka kutuk perut mr.obie kan. hah! rase kan sekarang. dah same naik dengan perot dia.. padan muka kau!! ahahahaaahahahahaha!!!!

eh eh nape ah sekarang badan kau dah nampak isi lebih2 kat belakang???
berat dah berapa? ape? 52kg? hikhikhik *lempang kang
T_____________T

hahahahaahahahahahahahahahaha!!! 
gelak kan pada budak gemuk ini sekarang.. 
hahahahahahahahaha!!!
vavi betol!

text
mira : sayang, saya stresss laa peha da besarrr nihhh!
mr.obie : nape jadi macam tu?
mira : sebab mam banyak laaa.. heee!
mr.obie : taw ponnn..
mira : camne ni paaaaa.. nak nanges ni =(
mr.obie : makan la lagi. hahaahahahahahaahhahahahahaha!!
mira : hmmm
mr.obie : =)
mira : tapi awak sayang saya x?
mr.obie : sayaannnggggg....

>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<

azam baru.. 
tapi nak start 1 oct la eh.. eh eh takboley. besday akak aku. 2 Oct 2011.

pada 2 October 2011. kau. mira. sila makan seperti sebelum puasa. iaitu.
weekdays :
- breakfast 1keping roti gardenia. yang kau makan sambil bawak moto sebab lambat pegi keja.. minum air mineral seteguk.
- lunch. balik umah makan hanya 1kali tambah sahaja!
- balik keja. tido.
- 7pm masa magrib kau mandi. lepas solat semua terus tengok tv. sila ye jangan pegi ke dapur tuk menjenguk makanan ape yang ada..
- abes tengok tv. harus la terus menuju ke bilik anda tuk tido. jangan pula singgah di dapur dulu ye...
tapi if ada kawan-kawan ajak kau meronggeng harus la singgah makan malam! wuwuwuuu

weekend :
  if stay kat umah. bangun tengahari. lunch kul3.. petang makan goreng pisang ke cekodok ke, hape ke.. malam kau memang tidak akan makan..
if dating, cuti diet. hahahahahahahahahahahahahahahhahahaha!!

bangun pagi :
start sit up sebanyak 21kali.

semoga kau kembali kurus yaa mira.. kembali normal..kembali pada berat asal kau.. 48-49kg.
kembali pada zaman ponggong kempis, takda isi. perut pon kempis. bila duduk takda isi perut tebonjol sana. tebonjol sini.. haihhhh! susah nya jadi perempuan... ke aku ni yang beria sangat?!
bukan ape.. haku ni sayang pada baju. nanti tak muat da kena beli baju lain.. kesian baju aku yang lane2 tu..heheheheheeh!!

mr.obie kau seboleh2nya nak haku stay ngan berat sekarang tau. eh eh sayang sori eh.. lagi berat badan aku lagi susah aku nak gerak. lagi malas aku nak jalan. lagi banyak aku nak makan. dah la aku ni bangsa susah nak ber*k!


 hmmm.
harap nya haku ni nanti  kembali tersenyum lah kan...
hehehehe!


bye!


No comments:

Post a Comment