Monday, September 12, 2011

masa..

salam..

citer raya kita kemudian kan k.. hehehe!

harini aku nak citer pasal masa yang aku ada dengan mr.obie. hmmm. skang ni masa aku dengan mr.obie dah kembali normal..hehehe! eh maksud aku masa dating aku yang kembali normal. bukan orang nya ok. hehe! mr.obie skang time keje dia dari 10.30am - 10.30pm.. pastu sabetu and ahad cuti. if ada cuti am pon dia cuti... yeaayyyyy!! hehe! hepi gilaaaa kott!
dulu time keje dia dari 9.00am - 12.00am. pastu cuti tak tentu.. kadang2 2minggu sekali je cuti.. tapi masa dia mula2 keje, 2bulan kot tak cuti.. emo gila aku nak tunggu dia cuti huhuu!

 hari hari mesti text camni :
mira : bile nak cutiiii????
mr.obie : taktau lagi. saya try amik cuti k..
mira : =)
seminggu kemudian..
mira : cuti laaa... bley dating, tengok movie.. hmmm =(
mr.obie : saya tengah try la ni sayang..
mira : tipu!
mr.obie : jap, bz
stop text sampai la dia dah abis keje.. tu pon bila da abis keje just text "saya otw balik" , pastu "da sampai umah, mandi jap" , pastu " ma tengah bwtpe?" bila aku reply, mr.obie ko text "jum,tido jum! ngantuklaaa..." geramm kotttt!

see.. dia takda masa ngan aku kot.. masa tu laa aku emo gila.. bila text je keje nak cari gado je.. haku la yang  starting nya. hahaha! biasa laa.. perempuan kan nak perhatian.. pastu bila emo slalu text camni:

mira : tau la dah tak sayang ma, tau la dah tak rindu ma.. keje la, keje! keje sampai bile2! jangan cuti!
mr.obie : ape ni ckp camtu..
mira : betol ape!
mr.obie : ape yang betol nya? jap bz ni
haaa kan.. dia bz sampai lupe ape yang aku text kat dia,, huu.. pastu aku pon reply la.. (ok.ni kes sengaja nak cari gado)
mira : tak sampai seminit ma msg(mesej) pa da lupe eh.. ntah2 saya pon awk lupe.
mr.obie : saya bz la. pa balik karang kita discuss k, cuba jadi matang ckit
mira : xnak! xnak! xnak!
mr.obie : abis ma nak ape??!!
mira : nak pa cuti! saya xkira! cuti jugak! (masa ni sambil text sambil berair sudah mateku.. ahahaha!emo. harus la cenggini. hehe!)
mr.obie : yela2.. sok saya cuti.. puas ati?
mira : hehehe! huh! puas ati gilerr kott! =P
mr.obie : dah2 saya bz. lain kali jadi matang sikit boleh?
mira : TAK BOLEH!
mr.obie : SUKAHATI!
hahahaah! aku kena buat camni tau dulu.. kalau tak, takda la dia nak cuti.. tapi sekarang ni takyah aku nak gado ngan dia semata2 nak suruh dia cuti.. =)

sabtu ahad ni 2hari berturut2 kua ngan mr.obie k.. hmmm camne eh nak cakap.. kitorang kan dah lame tak dating. bila jalan same2, makan same2, cuci mate same2, gi picnic.. rasa macam baru couple je kot.. dulu masa mula2 couple jalan pegang tangan, pastu dah tahun ke-2 ke-3 and nak ke-4 ni.. asik aku je yang pegang lengan dia.. mr.obie kau ni jap2 je.. kecuali kalau crowded memang dia cover aku setiap masa. tapi kan baru2 ni jalan mr.obie pimpin tangan aku kot.. hahahahaha!! pastu aku rasa lain k.. rase macam ada yang tak kena ngan mamat ni.. huhu! tapi takda la.. eh2 jangan pikir bukan2! takmau2! nehi2! hahaha!

maybe perasaan ni datang sebab kitorang dah lame tak spend time masa yang berkualiti kot.... ecececehhh!




bye!



No comments:

Post a Comment