Friday, September 9, 2011

Raya : Hari Pertama

salam..

agak skema tak title aku ni? aaahh gasak laa..

takmau bebel panjang, jum layan gambar jela k. owhh tahun ni, kakak aku raya kat ipoh jer, umah mak mertua dia.. malam raya ke-2 tu baru dia raya kat kampung.. maknanya, raya pertama & ke-2 gambar akak aku takda la tau..


posing per-1 di pagi raya.. ececehh! hijau kan baju aku??


ayahanda kuuu~




otw nak pi kubur arwah tok(nenek/opah) , tokchai(ayah wan), tok daud (ayah arwah tok)


mira, ayah, angah

*gambar yang edit ni aku copy paste dari folder adik aku. hehehe!!







    

AL FATIHAH...


sesape datang beraya, semua duduk kat luar.. dalam umah kecamuk lagi.. huhu~


sesi salam mintak maaf tapi dalam tangan dapat dan bagi duit..



mak senyummmmm~
angah, ayah, pae, mira.
mak kat dapur, qila snap pic nih..
apehal aku nampak pendek nih.. haisshhh!


duit raya dari abg caq n angah.. yeaayyyy!!


lepas tu beraya umah toksu. heee best nyaa dia masak nasi tomato!

 sikit tak nasi aku? 
haaa ni bukan diet ok. kena makan sikit2 sebab nanti nak beraya umah lain lagi. 
hehehe! buruk perangai aku.. -___-



yo yo oo je budak pae nih!


petang raya, family aku pegi sungai petani, beraya dengan family belah aku lak..
bersama tok ayah

.








.







.





feberet pitca





.


















.













.
















sebahagian dari family mak aku..


bye!





p.s : ekceli aku ni takda idea nak letak caption ape. nak buat ayat ape.. tangan menaip, otak ke lain..

No comments:

Post a Comment