Thursday, August 25, 2011

Shopping Raya? Yeayyyyy!!!

salam.

hehehe! korang raya nak dekat dah nih! lagi 4hari je lagi.. yeayyyy!!!

haa baju kurung raya da siap tempah?? 
aku punya puasa ke-3 dah siap da..hehehe! tahun ni baju kurung raya 1pasang jer.. aku ni bukan bangsa suka pakai baju kurung.. huuu~ 

korang korang! tahun ni tema ape? 
family aku, tema wane hijau gitueww..
tapi aku rasa la kan.. aku je yang ikut tema. yang betol2 wane hijau T____T yang lain semua ada campur2 wane..

hmmm lagiii.. haaa dah buat biskut raya?? berape jenis wei??
 hakubarubuatduajenissahaja
(--")

eh eh ape kena aku ni tanya soalan macam budak2 yang tulis kad raya pastu pos kan pada kawan yang setiap kad tulis soalan yang sama hanya nama saja yang lain.. (sila baca laju dengan senafas) kan???

sebenarnya aku rindu nak update belog hari2..(ada kena mengena ke ape yang aku tulis kat atas ni?) tapi aku macam takda masa la.. aku ni dah la jenis type slow laju sikit laa.. pastu preview 2-3kali.. if ada nak tambah aku tambah. pastu nak resize pic lagi.. pastu pikir kat pic tu nak type caption ape and so on la kan.. tengok, ni pon aku preview lagi.. (--")

lagipon aku sekarang ni jarang jumpa dengan mr.obie. so macam takda story la yang aku nk story.. hehe! pastu duk umah jerrr.. bila keluar shoppin raya camera selalu tertinggal dalam beg keje.. kesian camera. hari2 gi keja bwak je camera tapi bila nak pegi shoppin aku selalu lupa nak bawak dia.. T___T


dalam bulan ni, boleh dikata kan seminggu 3-4 kali la pegi jusco dan ipoh parade tuk shoppin raya. tapi hanya beberapa kali je yang sempat snap dan camera di bawa berjalan la kan.. eh hape haku merepek nih? ahh gasak la!


shoppin with mr.obie



eh2 boleh ker awak nak nyorok belakang saya ni.. orang tak nampak awak kan??
nape muka aku sememeh ahh?
(--")



PADINI 
mr.obie - 3helai tshirt
aku pon amik 3helai baju jugee..orang nak belanja, takkan amik 1 je kot! hahaha! weeee!





lepas tu pegi workshop mr.obie nak tukar minyak hitam kereta. tapi sejam aku kot baru siap. cair habes mekap aku! tapi nasib la kau dapat awek yang cool macam aku ni kan2..hehehehe!! mr.obie kau ni cerewet gilaaa! skali pegi workshop dia check abes 1kereta if ada benda yang harus ditukar dia tukar.. yelaa dia kan susah nak dapat cuti..




shoppin with family



makkkk senyum la sikittttt~ huuu

tibatiba dapat text dari mr.obie..
mr.obie : sayang beli baju kat pa selai..
mira : ok. nak berkolar ke?
mr.obie : boleh gak. wane hitam k.
mira : larrr.. hitam lagi. baru ingat nak beli wane purple ke pink ke hmmm..
mr. obie : HITAM
mira : yelaaaaaa...
aku ni bukan ape. mr.obie ko banyak betol tshirt hitam. rimas tahu?!


hasilnya..
ACEWIN - handbag murah jerrr..
PADINI
yellow Tee aku punya, Blacky tu mr.obie punya..
skinny jeans + belt.


belt ni pon aku beli sebab sale 70% haku hape lagi.. grabb jela kan.. dapat rm30. heheh!!




ni shoppin hari lain pulak
REJECT SHOP
aku takbeli


pon aku takbeli! hehehehe!!


yang ni pon aku tak beli.. ahahaha!
yang penting jeans raya aku dah pakai duluu..huhuu~
baju ni aku pakai size XS weii!! bia betikkkk???
giler doe, aku dah kurussss~ tipu. jangan nak perasan k. baju tu kan jenis size besarr!!
sedar la diri tuuuu~

bye!




p.s : dah lame tak jumpa mr.obie. rinduu sangatttt! masuk ni dah 2minggu tak jumpa..nanti balik kampung seminggu.. maknanya 3minggu la tak jumpa.. wuwuwuwuuuu ='(

2 comments:

  1. adeyhhh...same mcm epoyy..baju dia sume nak hitam..beli yg baru pun nak hitam gak...supo x beli baju je.....ahahaha....nie mesti obie yg ajar....!!! LOL

    ReplyDelete
  2. hahaha! ob yang ajar?? ohh tidakkk! haha! tau xpe. macam tak beli baju jer kan.. kat lemari tu hitammmmm je wane.. sampai kan ob bley tanya, sambil tgk baju dalam lemari la " nak pakai baju ape eh?" k.mira yang tengok pon taktau nak pilih. same jer, xda beza pon.. huhuu

    cer tengok lemari kita, colourfull kot. hahaha!

    ReplyDelete