Friday, August 19, 2011

Berbuka Bersama

salam..

harini baru free nak update. tapi nak update citer minggu lepas. boley?? hehehe!

khamis lepas -18 ogos 2011 mr.obie ko cuti! so aku ni booking la dia siap2.. yela, mane tau dian ak berbuka dengan family dia ke kan kann..

petang tu text mr.obie
mira : jum buka same2 nak? hehehe! kita xpenah lagi buka same tau =(
mr.obie : xpenah? yang buka kat d'sungai tu ape?
mira : tu tahun lepas laa! (sentap) tahun ni manade.. if taknak buka ngan ma btau jela. cakap elok2 takbole ke??
mr.obie : ape? saya kerek ke? (moody-sebab baru bangun tido. huuu)
mira : dah2. taknak msg dah!
mr.obie : ok.

5minit selepas itu...

mira : paaaa... jum laaaaaa =(
mr.obie : kul6 dtg umah.
mira : hehehehe!
mr.obie : suka?
mira : hmmmm.

gila kan.. mr.obie korang ni if dia baru bangun tido jangan la cari pasal.. nanti aku jugak yang kena balik. huuu~

balik keje. mandi. solat. mekap sepuloh inci. siap!
 terus pecut gi umah dia.

sampai je terus tanya
 mira : mara ke? taknak buka ngan saya eh? dah boring? dah tak sayang?
mr.obie : taklaaa.. tak camtuuu... baru bangun tido kan.. letih keje tak habes lagi..
mira : nak majuk!
mr.obie : malas nak layan ma..
mira : hehehehe! (sengih2)

bila dah lame bersama camni la.. kawen nanti aku tak tau la camne gaya nya.. tapi mr.obie ni kadang2 loving jugee.. hehe! tapi jarang dia tunjuk.. ego kot. huh! mr.obie tanya nak buka kat mane. aku ni nak la makan steamboat tapi johnnys full. pastu lari ke kenny pon sama full.. yelaa kul 7 da kot masa tu.. huu.. last2 buka kat secret recipe saje.. aahh gasak jelaa!


baru try compact powder pixy - tropical beige. best bedak nih woiii!


mr.obie punya. aku lupa name makanan ni ape hehehe! tapi ikan la..



grilled chiken mashroom sause - haku punya


dia ni sakit mata. mata merah gila pastu bengkak sampai sepet matanya.. orang lain semua tengok mr.obie je. tapi mr.obie kau ni jenis taktau malu.. dia tengok balik orang yang tengok dia. hhahaah! ntah pahpe je kan..


aku dah tembam ok. bulan puasa ni membuatkan aku naik badan. mana tak nya. sahur makan macam lunch, bebuka makan 2x tambah. gilaaaaa!! 


buka kat secret recipe ni, ada promotion. mana2 dishes korang pilih akan dapat free air sirap 1cawan.. haaa best tak? aku ni tak ordoe air k.. save di situ. hehe!
aku ada order banana split tapi tak sempat la nak snap.. cepat je aku suap masuk pulut haku.. hahaha!


ok. bye!




p.s : semalam bebuka dengan mak mertua. ngeee!!


No comments:

Post a Comment