Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri!


Selamat Hari Raya! yeaaayyy!!

sebulan kita berpuasa, harini adalah hari untuk kita meraya kan nya.. ye ke? hhaha! korang yang dah bekerja tu dah bayar zakat ke? jangan la tak bayar.. berapa Rm sangat la kan... heels RM120 boleh beli.. zakat RM7 je.. tak kan tak boleh bayar kot kan2.. 

eh korang masa ni aku dah kat kampung, kulim kedah. InsyaALLAH if cuti aku abes before raya aku pi solat raya k.. hehe! eh2 entry ni aku buat schedule post tau. kampung aku ni kan tak coverage. wuwuuu~


bestt nyaa raya kat kampung! budak2 still datang umah beraya.. budak2 kampung aku kat sini raya ke2 & ke3 pon datang umah jugak tau nak beraya. haaa! cer raya kat bandar. tak best ok. budak2 pon segan nak datang beraya kan.. macam mr.obie ko cuti sehari jer.. lepas solat raya nak pegi mandi LOST WORLD katanya, boleyyy??? malam nak gi KAROK. heeee tak best! takbest! raya ape cenggitu? huhuuu.. tapi tahun depan kita raya bersama kan sayang? raya kampung ma kan sayang?? hahahaha! insyaALLAH..


**********



aku sebenarnya nak ucap Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin.. nak duit raya! hehe! if aku ada TERlepas cakap ke TERguris hati ke and ape ape yang TER lah kan.. aku mintak maaf k. dari anak rambut sampai hujung kuku kaki ku k..=p
korang raya elok elok eh. jangan terlebih makan. karang raya ke-2 dahh  c*r*t  macam yang selalu terjadi kat aku.. hahahaha!! sudah nya tak dapat ikut family jalan beraya.. wuwuuu..

Selamat Hari Raya!

bye!




p.s : dapat lagi ke duit raya aku ni? yang pasti mr.obie kena bagi aku duit raya. if tak bagi, doplohpatjam aku dok sebut "duitraya maa mane?" depan dia..haahaha!!

No comments:

Post a Comment